Spravovanie reklamných kampaní

Profesionálne nastavenenie PPC (pay per click – platba za klik) kampaní. Na slovenskom trhu sa sústredíme predovšetkým na Google Adwords a Facebook.

V dnešnej dobe je síce celkom ľahké spustiť si reklamné kampane, avšak pre veľkú konkurenciu a presýtený trh je čím daľej tým náročnejšie zabezpečiť, aby boli tieto kampane rentabilné a prinášali návratnosť.

Presné zacieľenie na cieľovú skupinu, miestnu lokalizáciu a merania su samozrejmosťou.

 

Ale naše špecifické prístupy sú predovšetkým:

v správnej psychológii predaja – nastavenie kampane a webu na vašu cieľovú skupinu tak, aby čo najmenšie množstvo zákazníkov zaváhalo.

 

v správnom prerozdelení rozpočtu medzi kampane na Facebook a Google (prípadne iné) s tým, že Google kampane sú vhodné pre zákazníkov, ktorí vedia viacmenej presne čo chcú a aj že to chcú, kým Facebook kampane sú skôr pre zákazníkov, ktorí o danom produkte alebo službe nepočuli a až v tom momente ich napadne, že áno toto chcú.

 

v správnom nacielení zákazníkov na predaj konkrétneho poduktu alebo presne tej služby, ktorú je pre vás najvýhodnejšie predávať. Teda sústrediť sa predovšetkým na to, kde máte obstarávacie náklady čo najmenšie a maržu čo najvyššiu pre maximaliovanie vášho zisku.

Príklad z praxe – Online kampane pre taxikára nastavené pre maximalizovanie zákaziek na dlhé trate                                                          – Kampane pre eshop podporujúce predovšetkým predaj produktu s najvyššou maržou                                                     a najmenšími problémami na obstáravanie a skladovanie

Našou prioritou v stratégií kampaní je váš zisk. Zvýšené obraty alebo počet zákaziek nemusia byť vždy priamo úmerné zisku. To je vec na ktorú veľa agentúr často zabúda.